کلینیک فوق تخصصی پوست مو زیبایی

آیا عمل زیبایی واژن خطرناک است؟

عکس نحوه انجام عمل لابیا پلاستی
بازدید 245

آیا عمل زیبایی واژن خطرناک است؟

امروزه که زنان بیشتر از هر چیز دیگر به زیبایی و ظاهر خود رسیدگی می کنند عمل های زیبایی پر استفاده شده اند.

عمل زیبایی، با پیشرفت علم و تکنولوژی روز به روز بیشتر و پیشرفته می شود.

یکی از این عمل های زیبایی که زیاد شناخته شده نبود و به مرور زمان ترویج پیدا کرد و مورد پسند زنان شد لابیاپلاستی می باشد.

بنر کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

عوارض عمل لابیا پلاستی

بعد از عمل لابیاپلاستی، افراد دچار عوارضی خفیف شده که تا چند روزه کاملا بهبود یافته و از بین می‌رود. مانند :

ایجاد خارش

ایجاد سوزش

ایجاد التهاب

ایجاد درد

داشتن خونریزی

ایجاد هماتوم

عفونت در ناحیه عمل

به جا ماندن جای زخم

لابیاپلاستی، مانند عمل های زیبایی دیگر عوارضی دارد که بهتر است بگوییم جدی نیستند و جای نگرانی نخواهد داشت.

به خاطر داشته باشید عوارض کم و بی خطر در حالتی رخ می دهد که برای عمل پیش دکتر حاذق و مجربی بروید.

به دلیل این که این عمل روی ناحیه تناسلی انجام می شود نیاز به دقت و ظرافت دارد.

انتخاب پزشک خوب برای این عمل مهم می باشد.

اگر برای انجام عمل بهترین دکتر لابیاپلاستی را انتخاب نکنید، علاوه بر عوارض بعد از عمل نیاز داشته باشید تا مجدد عمل لابیاپلاستی را انجام دهید و ترمیم انجام دهید.

عوارض لابیاپلاستی در نتیجه انتخاب پزشک بی تجربه

در حالتی که پزشکی را که مهارت و تجربه در این زمینه ها ندارد انتخاب کنید منجر به بروز عوارض گوناگون مانند عوارض زیر می شوید:

عدم تقارن در لابیا

کنگره شدن لابیا

عفونت در محل جراحی

باقی ماندن جای زخم روی لابیا

آسیب به اعصاب و از بین رفتن حس جنسی

موارد گفته شده به علت نابلد بودن و بی تجربه بودن پزشک رخ خواهد داد.

اگر مطمئن باشید که برای عمل، پیش بهترین دکتر لابیاپلاستی رفته اید و بعد از عمل عوارض داشتید این عوارض برمی گردد به فرد و نحوه مراقبت از ناحیه تناسلی بعد از عمل.

اگر مراقبت ها را به صورت کامل انجام دهید این عمل عارضه ای در پیش نخواهد داشت.

عوارض لابیاپلاستی در نتیجه مراقبت نکردن بعد از عمل

مراقبت بعد از عمل ، دارای اهمیت می باشد.

در حالی که نتوانید به خوبی مراقبت کنید منجر به بروز عوارضی می شود که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

در ابتدا نیاز می باشد تا به بررسی مراقبت هایی که نیاز است بعد ازعمل انجام دهید بپردازیم:

شستشو منظم ناحیه تناسلی در صورتی که بهداشتی و طبق دستور پزشک انجام شود.

مصرف منظم داروها طبق دستور پزشک

برای حمام کردن از وان استفاده ننمایید.

تا مدتی به استخر نروید.

تا مدت زمانی که پزشک مشخص می کند،رابطه جنسی برقرار نکنید.

اگر موارد فوق را رعایت نکنید منجر به عوارضی از قبیل زیر می شود:

عفونت در ناحیه جراحی

باز شدن بخیه

تغییر فرم و شکل ظاهری لابیا

تورم در لابیا

خارش و قرمزی لابیا

عوارض قطعی بعد از لابیاپلاستی

مانند هر عمل دیگر که عوارضی بعد از عمل دارد لابیاپلاستی هم مستثنی نیست.

بعد از انجام عمل با موارد زیر مواجه خواهید شد:

تورم: بعد از هر عملیاتی زخم متورم می شود.

بعد از لابیا پلاستی جای بخیه متورم می شود.

برای بهبود تورم در لابیا، پزشک متخصص توصیه هایی می کند که می توانید با انجام آن ها تورم را کمتر نمایید.

عفونت: این عارضه،احتمال دارد برای شما به وجود آید اما بهتر است بعد از این که با این عارضه مواجه شدید حتما به پزشک مراجعه کنید تا  با درمان  ان از بروز عارضه های دیگر جلوگیری نمایید.

خارش و قرمزی: خارش، بعد از عمل وجود دارد مانند زمانی که دستتان زخم می شود و شروع به خارش می کند. این مورد با داروهایی که پزشک تجویز می کند کاهش می یابد.

سوزش، یکی از طبیعی ترین عارضه هایی است که بعد از عمل بروز می کند که مانند خارش با دارو و توصیه های پزشک قابل کنترل می باشد.

اگر  بعد از عمل به اینگونه عوارض دچار شدید نیاز به نگرانی نیست.

این عارضه ها بعد از مدت کوتاهی از بین می رود و به حالت عادی باز می گردید.

عمل زیبایی واژن

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-عمل زیبایی واژن

جراحی ترمیمی لابیاپلاستی

جراحی ترمیمی، زمانی نیاز می شود که پزشک برای جراحی مهارت نداشته باشد و حاذق نباشد.

در این صورت عارضه هایی که در قسمت عوارض لابیاپلاستی انتخاب پزشک بی تجربه بیان کردیم رخ می دهد.

در این حالت،نیاز می باشد تا مجدد جراحی لابیاپلاستی انجام دهید.

این بار دقت کنید تا بهترین پزشک را برای انجام لابیاپلاستی انتخاب نمایید.

بهداشت بعد از جراحی لابیاپلاستی

بعد از انجام عمل لابیاپلاستی، بیمار سوزش کمی را احساس می کند که بعد از مدتی از مقدار درد کاهش می یابد.

این عمل، عوارضی ندارد و  باید بعد از عمل بهداشت فردی را رعایت کنید.

برای تسکین درد بعد از جراحی بیمار باید داروهای مسکن را طبق تجویز مصرف کند‌.

از کمپرس سرد برای کاهش تورم و تسکین درد استفاده کنید، به این صورت که یک پارچه نازک در جای بخیه قرار دهید و کمپرس سرد را به آرامی روی واژن بگذارید و حداقل روزی یک بار این کار را انجام دهید.

مراقبت های بعد از عمل زیبایی واژن به چند روز اول بستگی دارد.

پس استراحت کنید و از انجام فعالیت‌هایی مانند ورزش‌های سنگین خودداری نمایید تا نتیجه دلخواه را کسب کنید.

این عمل، عوارض خیلی کمی دارد.

برای این که به جای بخیه در لابیاپلاستی فشار وارد نشود لباس زیر گشاد و راحت بپوشید تا به بخیه‌ها آسیب وارد نشود.

در صورتی عوارض بیشتر خواهد شد که شما بهداشت بعد از عمل جراحی را رعایت نکنید.

برای نشستن از بالش‌های طبی استفاده کنید تا فشار زیادی به واژن وارد نشود.

از ایستادن‌های مکرر خودداری کنید تا این گونه، فشار کمتری به جای بخیه در لابیاپلاستی وارد شود.

بعد از تجربه عمل زیبایی واژن هنگام دستشویی با آب گرم خود را شستشو دهید و این گونه احتمال عفونت کمتر می شود.

چگونه تورم لابیاها را بعد از لابیاپلاستی کاهش دهیم؟

تورم، بعد از جراحی لابیاپلاستی یا هر جراحی دیگر طبیعی است و تا یک هفته تورم جای بخیه در لابیاپلاستی باقی می ماند و در این جا به چند نکته اشاره می‌کنیم که بتوانید تورم را کاهش دهید:

۱‌. از یک کیسه یخ زده برای کاهش تورم استفاده کنید و 15 دقیقه متناوب روی جای بخیه قرار دهید.

۲‌. هر چقدر که می‌توانید آب بنوشید هیدراتاسیون باعث می‌شود مقدار زیادی آب دفع کنید تا عفونت‌ اضافی از بدن خارج شود.

۳. برای تقویت گردش خون، پیاده روی آرام انجام دهید،این کار دوره بهبودی را سریع‌تر می‌کند.

۴. هنگام خواب زیر باسن،بالش بگذارید و بالا بردن بدن در حالی که به پشت دراز کشیده‌اید به گردش خون محل جراحی کمک می‌کند و التهاب جای بخیه در لابیاپلاستی را کاهش می‌دهد.

اگر می‌خواهید تجربه عمل زیبایی واژن را پشت سر بگذارید احتیاج است یک جراح خوب پیدا کرده و دوره نقاهت را با رعایت کردن و تمام نکات انجام دهید.

اگر خارش را در جای بخیه لابیاپلاستی تجربه کردید بای. بدانید که مالش و خاراندن ناحیه تناسلی روند بهبودی را طولانی می کند و فشار زیادی به محل جراحی شده وارد می کند.

چرا خانم‌ها به دنبال عمل زیبایی لابیاپلاستی هستند؟

ظاهر اندام تناسلی در بسیاری از بانوان اهمیت دارد.

اگر چه اندام تناسلی در بانوان رنگ و اشکال مختلف دارد ولی برخی زنان از ظاهر لابیای خود راضی نیستند.

لابیاها،لب‌های اطراف دهان واژن هستند و هیچ‌کدام از لبه‌ها یکسان نیست، به عبارتی هر دو طرف اعضای بدن مانند چشم‌ها، ابروها و سینه‌ها یکسان نیست بلکه یکی بزرگ، کوچک یا نامتقارن است.

با این وجود لابیای ناهنجار بزرگ یا غیر طبیعی نگران کننده می باشد و بر کیفیت زندگی تاثیر منفی می گذارد.

در این شرایط جراحی بازسازی لابیاپلاستی به بانوان توصیه می‌شود.

تجربه عمل زیبایی واژن در بسیاری از بانوان نشان می‌دهد آنها از این جراحی راضی بوده‌ و در کیفیت اعتماد به نفس تاثیر داشته اما دلایل مختلف وجود دارد که چرا یک زن لابیاپلاستی انجام می‌دهد.

برای بعضی افراد زیباسازی لابیاها مهم است.

اگر از ظاهر لابیا راضی نیستند و بعضی از آن‌ها به دلیل مشکلاتی این عمل را برای رفع مشکل انجام می‌دهند.

این جراحی، بیشتر به خانم‌هایی توصیه می‌شود که لابیا بزرگ دارند و به خاطر بزرگ بودن لابیاها نمی‌توانند فعالیت‌های روزانه مانند دوچرخه سواری، ورزش کردن و اسب سواری انجام دهند.

لابیاپلاستی، اگر برای پارگی، شکاف و کشیدگی لابیا در حین زایمان انجام شود،  ضرر دارد؟

باید گفت خیر.

مشکلات لابیا در هنگام زایمان ممکن است باقی بماند و اعتماد به نفس را کاهش دهد یا در روابط جنسی دچار مشکل شود یا نتواند برای زایمان بعدی اقدام کند.

در برخی موارد افزایش سن در تغییر اندازه لابیا تاثیر دارد و سن بالا ظاهر و حالت ارتجاعی لابیا را از بین می برد.

ایابرای لابیاپلاستی، ضرر دارد در سن بالا اقدام کنیم؟

بهتر است قبل از این که ظاهر لابیا چروکیده‌تر شود اقدام به لابیاپلاستی نمایید.

آیا لابیاپلاستی ضرورت دارد؟

اگر از ظاهر اندام تناسلی خود و به خصوص شکل لابیا،  ناراضی هستید زمان آن رسیده است که مشکل خود را با متخصص یا پزشک عمومی در میان بگذارید.

انجام عمل لابیاپلاستی، تصمیم ساده‌ای نیست، بلکه سوالاتی مانند ایا لابیاپلاستی ضرر دارد به همراه خود دارد.

این روش تاثیر مثبتی در زندگی یک زن ایجاد می کند‌.

تجربه عمل زیبایی واژن نشان می‌دهد که اکثر بیماران بعد از انجام جراحی، درد و ناراحتی را حس نمی‌کنند بلکه احساس رضایت از اندام تناسلی خود دارند.

ایا لابیاپلاستی ضرر دارد که پایین‌تر از سن هجده سال انجام شود؟

این عمل جراحی نباید در دختران زیر هجده سال انجام شود، زیرا لابیا پس از بلوغ و تا بزرگسالی به رشد خود ادامه خواهد داد.

لابیاپلاستی را با واژینوپلاستی‌ اشتباه نگیرید، زیرا روشی برای سفت کردن واژن می باشد و اغلب هر دو روش باهم انجام خواهد شد.

بعد از به پایان رساندن عمل جراحی مراقبت های بعد از عمل زیبایی واژن را جدی بگیرید و به تمام پروتکل‌های بهداشتی عمل نمایید.

عفونت در لابیاپلاستی قابل جبران نخواهد بود.

تجربه عمل زیبایی واژن نشان می‌دهد خانم‌هایی که بهداشت و ایمنی بعد از جراحی را رعایت می کنند در آخر لابیا آن‌ها با موفقیت، کوچک یا بزرگ خواهد شد.

عکس پایین تنه زن با پارچه سفید

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-عمل زیبایی واژن

شکل طبیعی لابیا، چگونه است؟

این نوع جراحی بستگی به شکل لابیا دارد.

ظاهر یک لابیای استاندارد شامل لب‌ کوچک و لب‌ بزرگ است که به صورت تقارن در واژن قرار دارند.

لابیا بزرگ، کوچک، صاف یا چروکیده می باشد.

عدم تقارن در لابیاها  طبیعی است و قسمت بیرونی کلیتوریس می‌تواند اندازه نخود یا یک بند انگشت شصت باشد.

هدف اصلی از لابیاپلاستی کاهش یا افزایش مقدار لابیا است و این که در پاسخ به سوال ایا لابیاپلاستی ضرر دارد باید گفت بستگی به جراح دارد که اگر معالج کاربلد باشد عمل موفقیت آمیز خواهید داشت و در صورتی ضرر دارد که اصول بهداشتی رعایت نشود.

لب‌های کوچک و بزرگ لابیا ناسالم و غیر بهداشتی هستند.

مراقبت های بعد از عمل زیبایی واژن کمک می‌کند که لابیا را بهبود بخشید و از همه مهم‌تر تجربه عمل زیبایی واژن نشان می‌دهد.

این عمل در رفع بوی نامطبوع ناحیه حساس کمک خواهد کرد.

اگر می خواهید عمل لابیاپلاستی انجام دهید، از همه مزایا و عوارض آن آگاه شوید.

بعد از این که تصمیم گرفتید که این عمل را انجام دهید بهترین پزشک را برای عمل بیابید تا عوارض بعد از عمل برای شما رخ ندهد و بهترین نتیجه را از عمل را داشته باشید.

بنر کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید:

clinicarad.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

تلگرام

گپ

سروش

ایتا

روبیکا

آپارات:https://www.namasha.com/v/Y8sgzj2k

نماشا:https://www.namasha.com/v/O2QFoWId

نظرات کاربران

•  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.